Spodnji zapis je del splošnih pogojev poslovanja, ki jih najdete
tukaj
.
Vračilo in pravica potrošnika do odstopa od pogodbe (nakupa)
Potrošnik (kupec v nadaljevanju) ima skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 14-ih dneh od prevzema naročila izdelkov ponudniku (ASPIRIA, Mark Debeljak s. p.) pisno ali preko e-pošte sporoči, da odstopa od dane pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Vračilo in pravica kupca do odstopa od pogodbe velja za vse izdelke v spletni trgovini https://sebi-in-zase.si. Ob tem nastane edini strošek, ki finančno bremeni kupca, in to je neposreden strošek vračila blaga in le-ta je obračunan po ceniku izbrane dostavne službe, ki jo izbere kupec.
Kupec lahko ponudnika o odstopu od pogodbe obvesti z jasno in razločno napisano izjavo o odstopu. To lahko stori preko navadne ali elektronske pošte.
Pomembno: Izbrane izdelke je potrebno na naslov ponudnika (ASPIRIA, Mark Debeljak s. p., Češenik 22, 1233 Dob) vrniti najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe in vračilu blaga. Vrnitev prejetih izdelkov ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Kupec mora izdelek ponudniku vrniti nepoškodovan, nerabljen, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini – razen v primeru, če je izdelek poškodovan, uničen, izgubljen ... ne da bi bil za to kriv in odgovoren kupec sam. V kolikor ponudnik izdelkov opazi, da je vračilo izdelkov poškodovano, neustrezno zaščiteno, v ne-originalni embalaži, umazano ali so na izdelkih vidni sledovi uporabe, si ponudnik pridržuje pravico, da vračilo izdelkov zavrne. V primeru, da je poštni paket, ki ga je kupec prejel – fizično poškodovan, morebitno odprt ali v odposlanem paketu manjka del »naročene vsebine«, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi GLS d.o.o.
Ponudnik izdelkov, po vračilu vseh izdelkov in v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe na kupčev TRR nakaže vračilo kupnine, od katere so odštejejo vsi stroški, ki so nastali v prodajnem proces, strošek provizije ponudnika spletnih plačil (Stripe) ter strošek dostave. Kupec ima tudi možnost, da se odloči za zamenjavo izdelka z drugim izdelkom, a le na podlagi vnaprejšnjega pisnega obvestila ponudniku in hkrati z vračilom danih izdelkov.
Zamenjava izdelka
Do zamenjave izdelka lahko pride zgolj in samo v primeru, če je izdelek poškodovan oziroma je na njem moč zaznati vidno »napako«, ki je bila storjena na naši strani. V primeru, da napako, pomanjkljivost opazite, nas o tem takoj (ob prejemu izdelka) obvestite na info@sebi-in-zase.si ter v e-sporočilu navedite izdelek in dano napako (lahko priložite tudi fotografijo napake na izdelku) ter pripišite vaše podatke (ime, priimek, naslov, pošta, e-naslov). Izdelek, na katerem ste zaznali napako, lahko pošljete na: ASPIRIA, Mark Debeljak s. p., Češenik 22, 1233 Dob (s pripisom Vrnjeni izdelek z napako).
Ko bomo prejeli vrnjen izdelek z vaše strani, ga bomo v celoti pregledali in vas o dani, morebitni napaki v vsakem primeru (če je napaka upravičena ali ne) obvestili na vaš e-naslov. Če bomo presodili, da ste upravičeni do zamenjave, vam bomo, na vaš dom, poslali nov, nadomestni izdelek.
Strošek vračila izdelka »z napako« kot kupec nosite sami, to pomeni, da mora biti strošek plačila predčasno plačan in zavarovan z vaše strani. Odgovornost za poškodbo izdelka ali izgubo le tega med samim pošiljanjem, nosite sami. Kot ponudnik izdelkov se ne obvezujemo, da povrnemo strošek pošiljanja, ki je nastal na vaši strani. V primeru, da izdelek brezhibno prejmemo na naš naslov (v originalni embalaži, (dodatno) nepoškodovan ...) in ugotovimo/potrdimo napako/pomanjkljivost, vam nov izdelek vrnemo. V tem primeru strošek dostave nosi ponudnik izdelkov.
Sprememba naročila
Ko kupec zaključi nakup, odda naročilo. Po oddaji naročila kupec na svoj e-naslov prejme obvestilo, da je bilo naročilo sprejeto s strani ponudnika izdelkov. V obvestilu je navedena količina (različnih) izdelkov, ki jih je kupec izbral na https://sebi-in-zase.si. Če kot kupec želite karkoli spremeniti v zvezi z oddanim naročilom, nam lahko želeno spremembo sporočite na info@sebi-in-zase.si ali odgovorite na e-sporočilo, ki ste ga ob oddaji naročila prejeli s strani ponudnika.
Prednaročila
V času prednaročil ponudnik ne ve končne količine naročenih izdelkov. V primeru, da bo naročena količina določenega izdelka prenizka, takšen izdelek ne bo šel v tisk. V takšnem primeru si ponudnik pridržuje pravico, da če kupec v času prednaročila izbere izdelek, ki ne bo šel v tisk, da pred pošiljanjem izdelka kupcu ponudi zamenjavo izbranega izdelka za drug izdelek oz. mu ponudi vračilo kupnine.