Brezplačna poštnina nad 60€.
Sebi & Zase Sebi & Zase

Splošni pogoji poslovanja

Vodenje spletne trgovine

Spletno trgovino sebi&zase vodi in upravlja podjetje:

ASPIRIA, Mark Debeljak s. p.
Češenik 22
1233 Dob
DŠ: 22613897
Davčni zavezanec: NE
MŠ: 6761062000
IBAN SI56 6100 0000 9689 192
e-naslov: info@sebi-in-zase.si
tel.: +386 (0)40 372 271

(v nadaljevanju »ponudnik« ali »ponudnik izdelkov«).

Kupec

Kupec je obiskovalec, ki izvede nakup v spletni prodajalni. Če kupec ni potrošnik (npr. pravna oseba), mu podjetje ni dolžno zagotavljati pravic, ki izhajajo iz Zakona o varstvu potrošnikov. V takih primerih lahko podjetje kupca obvesti o omejitvah pravil, ki urejajo njun odnos.

Uporaba pravil in jezikovna ureditev

Ta pravila predstavljajo pogodbeno razmerje med ponudnikom in kupcem, ki nastane z oddajo naročila prek spletne košarice s klikom na gumb »Oddaj naročilo«.  

Prosimo kupce, da pred nakupom natančno preberejo vsebino teh pravil.  

Za kupca velja različica pravil, ki je v veljavi ob trenutku nakupa in je dostopna na https://sebi-in-zase.si/splosni-pogoji-poslovanja. Pretekli nakupi se presojajo po pravilih, veljavnih v času posameznega nakupa. Če obstaja neskladje med temi pravili in drugimi dokumenti podjetja, imajo prednost specifičnejša določila glede obravnavane teme.  V primeru, da pristojni organ razglasi posamezno določilo teh pravil za neveljavno, ostanejo ostala določila v veljavi, če je to izvedljivo.  

Ta pravila ne vzpostavljajo zastopniškega ali partnerskega razmerja med podjetjem in obiskovalcem oziroma kupcem.  

Varstvo osebnih podatkov in uporaba piškotkov sta urejena v ločenih informacijah o varstvu osebnih podatkov, dostopnih na: https://sebi-in-zase.si/pravilnik-o-zasebnosti.

Odgovornost za delovanje spletne prodajalne

Podjetje si prizadeva zagotavljati nemoten, varen in stalen dostop do spletne prodajalne, vendar nanj lahko vplivajo dejavniki zunaj njegovega nadzora.  

Podjetje ne odgovarja za motnje v delovanju spletne prodajalne, nedostopnost vsebin ali izdelkov ter za vsebine, ki jih uporabnik prenese, kar uporabnik sprejme z uporabo spletne strani.  

V primeru večjih tehničnih težav si podjetje pridržuje pravico preklicati naročila, oddana med izpadom, ter o tem obvestiti prizadete kupce in se z njimi dogovoriti o vračilu plačila ali dostavi.

Opisi in fotografije izdelkov

Podjetje zagotavlja informacije o izdelkih z največjo skrbnostjo. Obvezni podatki so navedeni na izdelku ali embalaži.  

V primeru neskladja med objavljenimi podatki in dejanskim stanjem lahko kupec to sporoči na info@sebi-in-zase.si in uveljavlja pravice iz poglavij o odstopu ali stvarnih napakah.  

Shranjevanje in dostopnost pravil

Podjetje arhivira veljavna in pretekla pravila. Kupec lahko kadar koli zahteva različico pravil, ki je veljala ob njegovem nakupu, in jo brezplačno prejme na trajnem nosilcu. Ta različica predstavlja veljavno pogodbo med kupcem in podjetjem.  

Zahtevo lahko kupec pošlje:  

  • po e-pošti na: info@sebi-in-zase.si
  • ali pisno na: ASPIRIA, Mark Debeljak s.p., Češenik 22, 1233 Dob

Spreminjanje pravil

Podjetje si pridržuje pravico do spremembe pravil ob uvedbi novih storitev, tehnologij ali drugih okoliščin. O spremembah bo podjetje obvestilo uporabnike prek e-pošte ali obvestila na spletni strani.  

Kupčeva oddaja naročila po spremembi pravil pomeni soglasje s spremembami. Če se kupec s spremembami ne strinja, mora to sporočiti pred novim naročilom. V takem primeru lahko podjetje zavrne nadaljnje poslovanje ali odstopi od pogodbe v dogovorjenem roku.  

Na povezavi https://sebi-in-zase.si/splosni-pogoji-poslovanja so vedno objavljena veljavna pravila.

Postopek nakupa

Nakup se izvede z naslednjimi koraki:  

  1. Obisk spletne prodajalne prek brskalnika.  
  2. Pregled ponudbe z izbiro izdelkov prek menija ali simboličnih slik.  
  3. Izbira količine in dodajanje v košarico z gumbom »Dodaj v košarico«.  
  4. Pregled košarice, prilagoditev količin, izbor plačilne metode in načina dostave.  
  5. Vnos podatkov za dostavo (ime, naslov, e-pošta, telefon) in potrditev naročila z gumbom »Oddaj naročilo«.  
  6. Po uspešni oddaji kupec prejme potrdilo na e-pošto z vsemi podrobnostmi naročila.

Ob potrditvi lahko podjetje sporoči rok dostave. Če se razlikuje od objavljenega, lahko kupec odstopi brez posledic.  

Pravica podjetja do odstopa od pogodbe

Podjetje lahko odstopi od pogodbe, če:  

  • izdelka ni na zalogi kljub prikazani razpoložljivosti,  
  • je cena ali opis izdelka očitno napačen,  
  • kupec posreduje lažne podatke,  
  • plačilo ni izvedljivo,  
  • obstaja sum zlorabe ali kaznivega dejanja,  
  • kupec zlorablja pravice do vračila,  
  • je pri pravni osebi zaznan stečajni postopek.

V takih primerih se uporabljajo določila o vračilu plačil.  

Tehnična orodja za popravke pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila lahko kupec:  

  • pregleda izbrane izdelke in cene,  
  • spreminja količine ali odstrani izdelke,  
  • popravlja podatke za dostavo in plačilo,  
  • potrjuje spremembe prek vmesnika.

Cene

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in so v evrih z DDV-jem. Stroški dostave se prikažejo ob zaključku nakupa. Popusti so označeni tako, da je razvidna razlika med staro in novo ceno. Prav tako je pri vseh cenah označena najnižja cena izdelka v zadnjih 30 dneh.

Plačila

Možnosti plačila vključujejo:  

  • bančne kartice,  
  • plačilo po povzetju.

Po prejemu plačila podjetje izdelek preda izbrani dostavni službi.  

Račun

Račun se pošlje skupaj z izdelki na naslov kupca.  

Dostava

Podjetje sodeluje z dostavnimi službami (GLS in Pošta Slovenije) in dostavlja v Sloveniji. Rok dostave je običajno 2–5 dni, lahko pa se podaljša za 48 ur. Cena dostave v Sloveniji je 4,5 €, brezplačna nad določenim zneskom.

Popusti in promocije

Kode za popust se vnesejo v košarici. Popusti se ne seštevajo, velja le ena koda na izdelek. Kode niso zamenljive za gotovino.  

Odstop od pogodbe

Potrošnik ima 30 dni od prevzema za odstop brez razloga prek e-pošte (info@sebi-in-zase.si) ali naslova podjetja. Nepoškodovane izdelke vrne v 14 dneh na stroške kupca, razen če jih po pošti ni mogoče vrniti. Potrošnik je odgovoren za znižanje vrednosti blaga, če to izhaja iz dejanj, ki presegajo tisto, kar je potrebno za preverjanje značilnosti, kakovosti in delovanja blaga. Zato se uporabniku svetuje, naj blago ostane neuporabljeno, brez poškodb, v enaki količini kot ob prejemu in v prvotni embalaži, kar je še posebej pomembno za zagotavljanje zaščite blaga med vračilom.

Vračilo plačil

Ob odstopu podjetje vrne plačilo v 14 dneh z istim plačilnim sredstvom, razen če kupec zahteva drugače. Promocijske kode se ne vrnejo, le vplačani znesek. 

Stvarne napake

Kupec lahko uveljavlja napake, če izdelek nima obljubljenih lastnosti, in zahteva popravilo, zamenjavo, delno vračilo ali celotno povračilo. Napako mora sporočiti v dveh mesecih od odkritja na info@sebi-in-zase.si ali naslov podjetja.  

Pritožbe

Pritožbe se obravnavajo v 5 dneh, rešitev sledi v 8 dneh. Če spor ni rešen, je pristojno sodišče v Ljubljani.  

Začetek veljavnosti

Pravila veljajo od 1. 1. 2025.

ASPIRIA, Mark Debeljak s. p.