Spletno trgovino sebi&zase vodi in upravlja podjetje:
ASPIRIA, Mark Debeljak s. p.
Češenik 22
1233 Dob
DŠ: 22613897
Davčni zavezanec: NE
MŠ: 6761062000
IBAN SI56 6100 0000 9689 192
e-naslov: info@sebi-in-zase.si
tel.: +386 (0)40 372 271
(v nadaljevanju »ponudnik« ali »ponudnik izdelkov«).
Kupec je obiskovalec, ki izvede nakup v spletni prodajalni. Če kupec ni potrošnik (npr. pravna oseba), mu podjetje ni dolžno zagotavljati pravic, ki izhajajo iz Zakona o varstvu potrošnikov. V takih primerih lahko podjetje kupca obvesti o omejitvah pravil, ki urejajo njun odnos.
Ta pravila predstavljajo pogodbeno razmerje med ponudnikom in kupcem, ki nastane z oddajo naročila prek spletne košarice s klikom na gumb »Oddaj naročilo«.
Prosimo kupce, da pred nakupom natančno preberejo vsebino teh pravil.
Za kupca velja različica pravil, ki je v veljavi ob trenutku nakupa in je dostopna na https://sebi-in-zase.si/splosni-pogoji-poslovanja. Pretekli nakupi se presojajo po pravilih, veljavnih v času posameznega nakupa. Če obstaja neskladje med temi pravili in drugimi dokumenti podjetja, imajo prednost specifičnejša določila glede obravnavane teme. V primeru, da pristojni organ razglasi posamezno določilo teh pravil za neveljavno, ostanejo ostala določila v veljavi, če je to izvedljivo.
Ta pravila ne vzpostavljajo zastopniškega ali partnerskega razmerja med podjetjem in obiskovalcem oziroma kupcem.
Varstvo osebnih podatkov in uporaba piškotkov sta urejena v ločenih informacijah o varstvu osebnih podatkov, dostopnih na: https://sebi-in-zase.si/pravilnik-o-zasebnosti.
Podjetje si prizadeva zagotavljati nemoten, varen in stalen dostop do spletne prodajalne, vendar nanj lahko vplivajo dejavniki zunaj njegovega nadzora.
Podjetje ne odgovarja za motnje v delovanju spletne prodajalne, nedostopnost vsebin ali izdelkov ter za vsebine, ki jih uporabnik prenese, kar uporabnik sprejme z uporabo spletne strani.
V primeru večjih tehničnih težav si podjetje pridržuje pravico preklicati naročila, oddana med izpadom, ter o tem obvestiti prizadete kupce in se z njimi dogovoriti o vračilu plačila ali dostavi.
Podjetje zagotavlja informacije o izdelkih z največjo skrbnostjo. Obvezni podatki so navedeni na izdelku ali embalaži.
V primeru neskladja med objavljenimi podatki in dejanskim stanjem lahko kupec to sporoči na info@sebi-in-zase.si in uveljavlja pravice iz poglavij o odstopu ali stvarnih napakah.
Podjetje arhivira veljavna in pretekla pravila. Kupec lahko kadar koli zahteva različico pravil, ki je veljala ob njegovem nakupu, in jo brezplačno prejme na trajnem nosilcu. Ta različica predstavlja veljavno pogodbo med kupcem in podjetjem.
Zahtevo lahko kupec pošlje:
Podjetje si pridržuje pravico do spremembe pravil ob uvedbi novih storitev, tehnologij ali drugih okoliščin. O spremembah bo podjetje obvestilo uporabnike prek e-pošte ali obvestila na spletni strani.
Kupčeva oddaja naročila po spremembi pravil pomeni soglasje s spremembami. Če se kupec s spremembami ne strinja, mora to sporočiti pred novim naročilom. V takem primeru lahko podjetje zavrne nadaljnje poslovanje ali odstopi od pogodbe v dogovorjenem roku.
Na povezavi https://sebi-in-zase.si/splosni-pogoji-poslovanja so vedno objavljena veljavna pravila.
Nakup se izvede z naslednjimi koraki:
Ob potrditvi lahko podjetje sporoči rok dostave. Če se razlikuje od objavljenega, lahko kupec odstopi brez posledic.
Podjetje lahko odstopi od pogodbe, če:
V takih primerih se uporabljajo določila o vračilu plačil.
Pred oddajo naročila lahko kupec:
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in so v evrih z DDV-jem. Stroški dostave se prikažejo ob zaključku nakupa. Popusti so označeni tako, da je razvidna razlika med staro in novo ceno. Prav tako je pri vseh cenah označena najnižja cena izdelka v zadnjih 30 dneh.
Možnosti plačila vključujejo:
Po prejemu plačila podjetje izdelek preda izbrani dostavni službi.
Račun se pošlje skupaj z izdelki na naslov kupca.
Podjetje sodeluje z dostavnimi službami (GLS in Pošta Slovenije) in dostavlja v Sloveniji. Rok dostave je običajno 2–5 dni, lahko pa se podaljša za 48 ur. Cena dostave v Sloveniji je 4,5 €, brezplačna nad določenim zneskom.
Kode za popust se vnesejo v košarici. Popusti se ne seštevajo, velja le ena koda na izdelek. Kode niso zamenljive za gotovino.
Potrošnik ima 30 dni od prevzema za odstop brez razloga prek e-pošte (info@sebi-in-zase.si) ali naslova podjetja. Nepoškodovane izdelke vrne v 14 dneh na stroške kupca, razen če jih po pošti ni mogoče vrniti. Potrošnik je odgovoren za znižanje vrednosti blaga, če to izhaja iz dejanj, ki presegajo tisto, kar je potrebno za preverjanje značilnosti, kakovosti in delovanja blaga. Zato se uporabniku svetuje, naj blago ostane neuporabljeno, brez poškodb, v enaki količini kot ob prejemu in v prvotni embalaži, kar je še posebej pomembno za zagotavljanje zaščite blaga med vračilom.
Ob odstopu podjetje vrne plačilo v 14 dneh z istim plačilnim sredstvom, razen če kupec zahteva drugače. Promocijske kode se ne vrnejo, le vplačani znesek.
Kupec lahko uveljavlja napake, če izdelek nima obljubljenih lastnosti, in zahteva popravilo, zamenjavo, delno vračilo ali celotno povračilo. Napako mora sporočiti v dveh mesecih od odkritja na info@sebi-in-zase.si ali naslov podjetja.
Pritožbe se obravnavajo v 5 dneh, rešitev sledi v 8 dneh. Če spor ni rešen, je pristojno sodišče v Ljubljani.
Pravila veljajo od 1. 1. 2025.
ASPIRIA, Mark Debeljak s. p.