Brezplačna poštnina nad 60€.

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletnega mesta https://sebi-in-zase.si so sestavljeni in navedeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ter na podlagi Zakona o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), priporočil GZS in na podlagi mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb določenih pogojev na spletni strani.
Vodenje spletne trgovine
Spletno trgovino sebi&zase vodi in upravlja podjetje ASPIRIA, Mark Debeljak s. p. (v nadaljevanju »ponudnik« ali »ponudnik izdelkov«).
Spletno mesto https://sebi-in-zase.si ter vsi podatki, ki jih spletna stran zajema (tekstovni material, fotografije izdelkov, grafični & video elementi ...) so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah. To pomeni, da jih v nikakršni obliki ni dovoljeno kopirati, razmnoževati ali uporabljati brez prehodnega pisnega dovoljenja ponudnika. Prav tako sta zaščitena logotip podjetja ter blagovna znamka sebi&zase, ki sta avtorsko delo in v lasti ponudnika izdelkov.
Poslovanje in delovanje ponudnika izdelkov in znamke sebi&zase je opredeljeno z navedenimi splošnimi pogoji, prav tako pravice & dolžnosti kupca in uporabnika spletne trgovine ter poslovno razmerje med ponudnikom izdelkov ter kupcem izdelkov iz ponudbe spletnega mesta https://sebi-in-zase.si.
Podatki o podjetju:
ASPIRIA, Mark Debeljak s. p.
Češenik 22
1233 Dob
DŠ: 22613897
Davčni zavezanec: NE
MŠ: 6761062000
IBAN SI56 6100 0000 9689 192
e-naslov: info@sebi-in-zase.si
tel.: +386 (0)40 372 271
Dostopnost informacij
Spletna trgovina sebi&zase se zavezuje, da bo kupcu zagotovila sledeče informacije:
  • podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, številka registra);
  • kontaktne podatke, ki kupcu omogočajo učinkovito in jasno komunikacijo s ponudnikom (elektronska pošta, telefonska številka ...);
  • bistvene značilnosti predstavljenih izdelkov ali storitev v spletni ponudbi (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);
  • dostopnost izdelkov kupcu (izdelki naj bi bili kupcu dostopni v časovno dostopnem roku);
  • pogoji in načini dostave izdelkov ali izvršitve storitev (način, kraj in rok dostave);
  • cene izdelkov so kupcu jasno določene in predstavljene – kupcu je razvidno in jasno prikazano ali cena izdelka že vsebuje davek in strošek prevoza;
  • način plačila;
  • časovna veljavnost ponudbe danih izdelkov;
  • časovni rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogoji za odstop;
  • možnosti vračila izdelkov in podatek o tem, koliko finančno stane kupca vračilo izdelka;
  • pojasnilo postopka ob pritožbi uporabnika ponudniku ter
  • kontaktni podatki ponudnika za stike z uporabniki.
Registracija uporabnika v spletno trgovino
Nakup v spletni trgovini lahko opravite brez registracije v spletno trgovino. Za uspešno izveden nakup so, s strani potencialnega kupca, potrebni podatki: ime in priimek kupca, naslov plačnika (ulica in poštna številka), naslov za dostavo izdelka, e-naslov ali telefonska številka kupca – kamor kupec prejme potrdilo o sprejemu naročila ter potrdilo o zaključenem nakupu. Ko oddate naročilo ali zaključite nakup v spletni trgovini, soglašate tudi s splošnimi pogoji poslovanja.
Na željo obiskovalca, se le ta lahko registrira v spletno trgovino. Potencialni kupec pridobi uporabniško geslo, ki ga kupec določi sam ter uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte. Uporabniško ime in geslo potencialnega kupca določata registriranega uporabnika in ga povezujeta z vnesenimi podatki, ki jih je kupec vnesel skozi postopek registracije. Na takšen način si potencialni kupec lahko zagotovi lažji in hitrejši spletni nakup. Ponudnik izdelkov kupcu zagotovi, da so kupčevi podatki zaščiteni in dani v uporabo v skladu s splošnimi pogoji, s kateri se kupec tudi predhodno strinja.
Postopek spletnega nakupa
Spletni & tehnični koraki, ki so potencialnemu kupcu na voljo:
  • pregled spletne strani in iskanje želenega izdelka;
  • izbira izdelka za spletni nakup;
  • določitev števila izdelkov (količina) v spletni, nakupovalni košarici;
  • ponovni pregled in potrditev izbrane količine in raznolikost izdelkov v košarici;
  • pregled končne cene izdelkov v košarici (+ morebitnih akcijskih cen, popustov)
  • izbiro načina plačila in dostave
  • potrditev in zaključek naročila ter
  • oddaja naročila ponudniku.
Tehnični postopek, ki lahko omogoči prepoznavo in popravek napake pred samo oddajo spletnega naročila:
  • Pred dokončno oddajo naročila kupec preveri vnesene podatke in jih po potrebi ustrezno spremeni.
  • Ko je naročilo s strani kupca oddano, kupec s strani ponudnika, preko elektronske pošte, prejme e-obvestilo, da je bilo naročilo uspešno sprejeto na strani ponudnika.
  • Po oddaji naročila kupec ne more več spreminjati vsebinskih podatkov naročila.
  • Kupec ima možnost, da po oddaji naročila – naročilo v čim krajšem možnem času prekliče tako da odgovori na elektronsko pošto ponudnika izdelkov.
  • Ob dokončni potrditvi naročila lahko ponudnik kupca tudi dodatno kontaktira (preko e-pošte ali na telefonsko številko) za dodatne informacije oziroma informacije, ki jih ponudnik potrebuje za dokončni zaključek spletnega naročila.
  • Ko je naročilo s strani ponudnika zaključeno, le ta preko elektronske pošte obvesti kupca o uspešno zaključenem spletnem nakupu ter o roku dobave.
  • Ko je spletni nakup s strani ponudnika zaključen, je na tej stopnji sklenjena kupoprodajna pogodba o naročilu izdelkov med ponudnikom in kupcem.
  • Ponudnik se kupcu obveže, da bo v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravil in ustrezno odpremil in odposlal.
Omejena odgovornost
Izdelki, prikazani v spletni trgovini, so avtorsko delo in se lahko uporabijo kot t. i. okrasitev fizičnega prostora. Kupec je odgovoren, da izbrane izdelke uporabi odgovorno, varno in izdelku primerno. Za morebitno poškodbo izdelka, ki je nastala kot posledica nepravilne uporabe na strani kupca, ponudnik ne odgovarja. V tem primeru je za nastalo škodo odgovoren kupec sam in ponudnik ne krije stroška zamenjave izdelka, ki je nastala zaradi morebitne napačne uporabe izdelka ali neznanja kupca.
Stvarna napaka
Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) stvarna:
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Stvarna napaka se preveri na način, da primernost izdelka primerjamo z drugim, brezhibnim enakim izdelkom.
Če kupec na določenem izdelku odkrije t. i. stvarno napako, je dolžan v zakonsko določenem času (2 meseca po ugotovitvi napake na izdelku) pisno obvestiti ponudnika na e-naslov info@sebi-in-zase.si. Pisna izjava kupca ponudniku naj zajema natančen opis stvarne napake, morebitno fotografijo izdelka, kupec pa mora ponudniku omogočiti tudi fizični pregled izbranega izdelka.
Pravico do uveljavitve stvarne napake na izdelku natančno urejajo dana določila v Zakonu o varstvu potrošnikov. Ponudnik nosi odgovornost za stvarne napake na izdelku, ki se pokažejo v obdobju do dveh let od prevzema blaga, v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).
Odveza odgovornosti
Ponudnik ima pravico, da lahko pogoje poslovanja spremeni kadarkoli med letom in na način, kot si je sam zamislil, brez predhodnega obvestila in ne glede na razlog.
Naloga ponudnika je, da na spletnem mestu redno skrbi za točnost, jasnost, pravilnost in preglednost podatkov. Včasih pa lahko pride do nenadnih sprememb lastnosti izdelkov, njihove dobavljivosti in sprememb na področju določanja cen, kar lahko vpliva na to, da podatki na spletni strani morda niso pravočasno pripravljeni in ustrezno spremenjeni. V takšnem primeru bo ponudnik izdelkov kupca ustrezno obvestil in mu omogočil, da lahko zamenja določen izdelek ali prekliče izbrano naročilo.
Pomembno: Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe slikovnega ali tekstovnega materiala na spletnem mestu, brez predhodnega poziva uporabnika.
Slikovno gradivo, ki prikazuje ponudbo izdelkov, daje v večini primerov avtentičen in realen videz izdelka. Včasih pa je lahko slikovno gradivo simbolično in lahko prihaja do odstopanj pri posameznik izdelkih.
Ponudnik za izdelke odgovarja do trenutka, ko jih izroči v roke dostavne službe. Od oddaje naročila dostavni službi ali prevzemu izdelkov s strani fizične/pravne osebe ponudnik ne odgovarja za morebitne poškodbe izdelka, izgube ali uničenja. Ponudnik prav tako ni odgovoren, če od oddaje naročila dalje izdelek nakazuje na morebitno krajo vsebine pošiljke ali če paket kaže znake kakršnega koli odprtja (ki ni bilo povzročeno s strani ponudnika).
E-novice & obveščanje
Več o e-novicah in obveščanju si lahko preberete tukaj.
Varovanje osebnih podatkov
Več o varovanju osebnih podatkov si lahko preberete tukaj.
Plačilo in dostava
Več o plačilu in dostavi si lahko preberete tukaj.
Vračilo & prednaročila
Več o vračilu si lahko preberete tukaj.
Pravno obvestilo
Spori in pritožbe
Ponudnik izdelkov spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve in zagotovitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Prav tako je ponudnik kupcu dolžan določiti osebo, s katero se lahko kupec poveže pisno ali preko telefonskega pogovora. Pritožba se pisno lahko ponudniku odda na e-naslov info@sebi-in-zase.si. Pritožba in sam njen postopek sta zaupane narave.
Ponudnik se zaveda, da je reševanje potrošniških sporov lahko časovno zamudno ter povezano z morebitnimi dodatnimi stroški, ki lahko nastanejo zaradi reševanja samega spora. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno in ugodno za obe vpleteni strani.
Ponudnik je dolžan v roku 5 delovnih dneh kupcu potrditi, da je prejel njegovo pritožbo. Prav tako pa je ponudnik kupcu dolžan sporočiti, kako dolgo bo dano pritožbo obravnaval ter ga sproti obveščal o poteku samega postopka razreševanja pritožbe. Ponudnik si bo morebitni spor prizadeval rešiti po svojih najboljših močeh. V primeru, da sporazumna rešitev med ponudnikom in kupcem ne bo možna/dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem pristojno stvarno in krajevno pristojno sodišče. Za presojo se uporablja slovensko pravo.
Dodatna pojasnila
Vsa vaša vprašanja, na katera morda v Splošnih pogojih ne najdete odgovora, lahko naslovite na elektronski naslov info@sebi-in-zase.si.
Pogoji poslovanja veljajo od 9. 11. 2021 do preklica.